Welle

Welle

dinsdag 19 februari 2013

Sloefjes voor Kamil

Mijn doel vandaag was een partoontje zoeken, printen, maken ... klaar !

Jammer genoeg was het niet zo simpel. De patroontjes die ik op internet vond waren tot 12 maanden of betalend , of niet echt mijn ding.

Dan maar bestaande sloefjes aftekenen en een beetje puzzelen en voila .. een patroontje :






Stofje uitkiezen en uitknippen ...

Ik heb getwijfeld om hetzelfde motiefje te nemen, maar zo vond ik het eigenlijk ook wel leuk.






En na veel prutsen en sukkelen is dit het resultaat ...



Toch wel een beetje fier :-)

Nu ik weet hoe het moet, zal ik volgende keer als ik ze maak voor mijn dochtertje een tutorial proberen te maken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+