Welle

Welle

donderdag 30 mei 2013

Scooter Short

Gisteren heb ik eindelijk het Scooter shortje afgemaakt. 
Ik had het al even geknipt, maar ik vond altijd wel iets dan net iets meer prioriteit had ... misschien omdat het nog geen shortjes weer is :-)

En net toen ik de stof geknipt had, zag ik deze post verschijnen :-) 

Ik had twee verschillende stofjes gekozen, met blauw paspel... maar toen ik eraan wou beginnen, vond ik de stofjes niet meer bij elkaar passen :-( 

Gelukkig vond ik een sympathieke madam op Café Plissé die nog een stukje rode stof overhad, waardoor ik mijn shortje toch kon afmaken. 

Ik gebruikte het patroontje van Ikke is Mooi. Oorspronkelijk een 116 denk ik. Die heb ik hertekend naar een 104 voor mijn dochter en dan naar een 92 voor mijn zoontje ... 

En die 92, die heb ik gisteren gemaakt in een leuk scooter stofje van Veritas.





  
Hey lijkt een beetje op een zwembroekje ... maar het is alleszins geen zwembroekstof ... :-) 

En Kamil is er blij mee ... snel even gepast vanmorgen en is een perfect fit. Bumba moest mee op de foto ... hij was nog niet wakker genoeg om hem af te geven ;-)



Doordat ik de lendeband met vlieseline heb gemaakt, staat hij wat stroef, met de elastiek erin ... misschien moet ik de elastiek enkel achteraan doen ofzo ...

Nu nog wat zon en hij is er klaar voor ...

3 opmerkingen:

  1. een heel tof shortje! Hopelijk komt de zon snel zodat hij er mee kan gaan pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuk en erg mooi afgewerkt! Laat de zon maar komen!
    Knap dat je hem kleiner hebt gemaakt, petje af hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Lokakid,

    Supertof shortje dat je maakte. Daar gaat Kamil veel plezier aan beleven op deze zonnige dagen :)

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+