Welle

Welle

woensdag 12 februari 2014

Peacock Mara Blouse

Ik heb me eraan gewaagd ... het Mara bloesje. 
Ik had het patroontje al even liggen, maar ik miste de tijd en had geen stof-inspiratie.
Tot ik plots een pauw stofje tegenkwam die ik in de zomer had gekocht bij Fabric.com . 
En ik ben zo blij met het resultaat dat ik misschien zelfs meedoe met de Companie-M contest. 



Ik heb de versie gemaakt met de lange mouwen en ipv 1 kleur paspel / bias ben ik voor 2 kleuren gegaan. Ook heb ik de stof gedraaid voor de knopenpad, maar daarvoor moet je al goed kijken. 
Ah ja en de knopen ... die staan op de andere kant . Niet om rebels te doen, maar gewoon omdat ik vergeten was en geen zin had om het terug los te halen ;-) 


Stof : Fabric.com
Paspel : zelf gemaakt
Knoopjes : Veritas

Mijn dochter is er blij mee en dat blijft natuurlijk het belangrijkste. 

"Maar volgende keer wil ze een roze met hartjes, mamma" ... nu niet echt mijn favoriete stofkeuze ;-)

Ah ja, vergeet niet mee te doen met mijn knoopjes Give away !! 

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt heel erg mooi gemaakt! En dat stofje! Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een heel mooi gemaakt blousje. En het stofje is super!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuk blousje!

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je foto in de contest en ben zo hier beland. Ik vind hem echt supermooi!
    Ik ga je volgen :) (bloglovin)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+