Welle

Welle

vrijdag 24 oktober 2014

Cisse uit een sofahoes van Ikea

Er was eens een eenzame sofahoes in Ikea. Af en toe ga ik eens neuzen in de koopjeshoek bij de stoffen en net zoals bij deze, was ik op de blauwe Karlstad hoes meteen verliefd. Ookal had ik niet echt een projectje voor ogen voor de dikke blauwe stof.


En deze week zag ik het ... een Cisse natuurlijk :-) Het heeft wel even geduurd voor ik gekozen had welke versie met welke afwerking. Zoveel keuze !! Geweldig toch :-)

Ik ging voor een niet al te fel contraststofje : Amboseli van Art Gallery voor de twee steekzakken, het accent onderaan 1 pijp én voor het lintje achteraan. Ik maakte geen zak op de poep, enkel het lintje. Een zak heeft mijn 3 jarig ventje toch nog niet nodig :-P




Een Cisse , een beetje op de groei ... maar met een stevige knoopsgatenelastiek, zo kan hij nog even mee :-) Kamil is alleszins fan en vroeg meteen ook een groene ... toch makkelijk he, zo'n mama die kleertjes maakt ...


1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+