Welle

Welle

maandag 26 januari 2015

Monster PJ's the sequel : Pink PJ's

Eindelijk vond ik de tijd voor de Monster PJ's versie II. Ongeveer dezelfde als de muntgroene versie, maar dan net iets anders...

Voor de muntgroene, ging ik voor het grote monstertje en voor mijn dochter gebruikte ik de andere helft van de stof : die met de kleine monstertjes. 

Lorin maakte eerder al de opmerking, dat ze Kamil zijn pijama wel mooi vond, maar ook wel wat te stoer voor een meisje. Dus gaf ik de hare een meisjesachtiger tintje door er een geplooid strookje tussen te stikken. 

 
En ik ging deze keer ook niet voor het hardere color blocking effect, zoals bij Kamil. Wel koos ik weer twee verschillende pijpjes, omdat ik dat gewoon mega schattig vond :-)


Oei ... ze had net ontdekt dat haar nagellak niet assorti was met haar pijama, maar met die van haar broer ... hmmm, dat kon wel eens een probleem worden. Maar dat werd vakkundig opgelost door hen beide op de foto te zetten ... 


De Rudes stofjes bij BabaRum zijn jammer genoeg bijna allemaal de deur uit. Maar er is goed nieuws, want de nieuwe bestelling is in aantocht. En er zit een nieuw kleurtje bij !! Wil je graag weten wanneer hij binnenkomt, stuur me even snel een mailtje, of volg BabaRum op facebook.

1 opmerking:

  1. Ben niet zo dol op de monsters maar ik vind je pj wel cool ...leuk die felle kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+