Welle

Welle

woensdag 9 september 2015

A Little Bling never killed nobody - Magena v2

Laat me eerst starten met een ode aan mijn mama... 

Mijn mama is de meest geweldige vrouw die ik ken! 
Ik hoor het vaak en velen zullen het ook wel menen ... 
maar niemand zo hard als ik ;-)

Zij was mijn alles... werkte zich kapot maar probeerde toch 
om er zoveel mogelijk voor mij te zijn.
Ze flirtte met de fragile grens tussen moeder en beste vriendin.
Ze gaf me altijd de lekkerste stukjes van het fruit dat ze voor mij schilde 
en moest het nodig zijn zou ze al haar organen afgeven om mij nog een paar extra jaren te geven. 

En al dat bovenstaande doet ze nu nog steeds voor mij ... 
en sinds ik mama ben en zij moeke voor mijn kindjes
heb ik mogelijks nog meer respect voor haar. 

Nu ik zelf een dochter heb die ongeveer mijn karakter heeft
en op mij reageert zoals ik vroeger tegen mijn moeder, 
voel ik mij soms heel triest als ik besef hoe hard ik haar gekwetst moet hebben. 
Ik stond er niet bij stil, maar dat mag geen excuus zijn.

Mama ... 
ik hoop dat je weet dat ondanks al die snertopmerkingen die ik je vroeger gaf, 
je altijd mijn soulmate was
en altijd zal blijven



Bling Bling dus...

Toen mijn mama mijn Magena trui zag, vroeg ze meteen of ik voor haar ook eentje kon maken. Ik wil al langer iets voor mijn moeder maken als cadeautje. Ik durf veel, maar telkens ik aan iets wil beginnen voor mijn mama, zakt de moed me in de schoenen. Niet dat ze moeilijk is, of niet snel tevreden... dat niet... maar ik wil het gewoon te goed doen denk ik ... perfect eigenlijk.

Toen we de tricot stofjes overliepen en het bleek dat kiezen niet echt zo makkelijk was, besliste ze :
Kies maar...

Moeilijk hoor :-)

Dus na veel vijven en zessen, koos ik een tricotje met een gouddraadje in combinatie met een bruingrijze jersey. Een beetje Bling, niet overheersend en leuk te combineren met jeans.





Aangezien het een cadeautje is, heb ik zelf even voor model gestaan :


Bij mij valt hij super mooi door het soepele grijsbruine jersey. 
Ik nam het patroontje een beetje in, omdat mijn moeder wat smaller is dan ik. 

Geslaagde versie 2 vind ik ... 

Patroon : Magena Fringe Jumper - Named Clothing

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+