Welle

Welle

zaterdag 17 oktober 2015

Mme Lorin in een Peplum dress

Op zoektocht naar een leuk tricot patroontje, vond ik deze jonge meisjes peplum en ookal zijn de voorbeelden op de website nogal Amerikaans, toch wou ik het eens proberen. 


Ik koos een blauwe punta di roma met een wit streepje. Daardoor valt het wat zwaarder door en valt het cirkelrokje mooi in plooien in tegenstelling tot de kokerrok die recht naar beneden valt. 

Snel even hakken zoeken ... "dat hoort bij een madammenkleed, he mama" En omdat ze er toch als een madammeke wou uitzien, gooide ik nog snel een brilletje op haar neus voor de foto's. ;-) 

En plots ziet  mijn dochter er niet langer 6 uit, maar zo eerder een jaar of 8-9... of ben ik de enige die een echt madammeke ziet in deze foto's? 



Als afsluiter een "echte" knipoog ( ok, hier ziet ze er terug 6 uit ;-) ) 


Stof: punta di roma blauw met wit gestreept
Schoenen: van de mama ;-)

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+