Welle

Welle

zondag 6 maart 2016

Lotta rok - Emma & Mona

Euforisch was ik, toen ik las op de blog van Emma en Mona dat Griet weer een patoontje had uitgewerkt. En nog euforischer was ik toen ik het zwierige tricot rokje Lotta zag.

Meteen werden twee stofjes geselecteerd om het patroontje uit te testen.

Versie 1: Washed zalm Oranje 



Een super simpel patroontje. De 6 patroondeeltjes aan elkaar overlocken, vanonder omstikken, vanboven elastiekje ertussen en rondstikken... klaar :-D Met een prachtig resultaat als gevolg ... zo heb ik patroontjes graag :-D






Dochter blij ... mama blij :-D


En nu allemaal in spanning wachten op versie 2 ;-) Mijn instagram volgers hebben al een voorproefje gekregen

Patroon: Lotta rok van Emma & Mona
Stof: Washed tricot zalm bij babarum.be
Schoenen: Torfs
Hemd : kleertjes.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Google Find us on Google+